? ??????????????Playboy? ????? ?? ???Rating: 4.1 (663 Ratings)??2509 Grabs Today. 49300 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Queen of Hearts? ????? ?? ???Rating: 4.5 (17 Ratings)??2504 Grabs Today. 23756 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 6, 2009

Juadah-juadah Sepnjang Bulan Syawal 2009..aka Open House

ni bakso special punya kat open house ummu thari aka puan mus..sedap gler smpai bertambh 3pinggan..


ni special koktel msa kat umah wani..perghh sedap beb..cm besalah aq bertambahkan


laksa penang yg mengingatkan aku kat kg halaman ...ni kat umah ika...sedapnye..aku mkn penuh mangkuk........

Ini mee tuan rumah still letak kat periuk agi...ni aku beraye kat umah wani..pengantin baru...mee bandung
hah ..ni ler kuahnya mee bandung..sedap giler tak ingat..aku bertambah agii..nk resepi kontek aku di hotline 999...

Ni lah makanan2 yg aku ngadap sepanjang open house 2009 ni..ni jelah yg sempat ku snap

pic...maklum ah yg lain aku xsempat coz da hbs aq ngadap baru ingt nk ambik pic..kang kalu aq

bertambah smpai 3 , 4 kli mknn yg sma semata2 nak ambik pic je kang tak pasl2 tuan umah

ingat aq kuat melantak pastu blacklist nama aq

akan datang..

0 comments: