? ??????????????Playboy? ????? ?? ???Rating: 4.1 (663 Ratings)??2509 Grabs Today. 49300 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Queen of Hearts? ????? ?? ???Rating: 4.5 (17 Ratings)??2504 Grabs Today. 23756 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 25, 2010

mls nya aku......

 heh da 3 bulan aku xupdate story kat cnii...citer terbaru aku buat freelance skng...spa2 nk repair or nk format pc..bleh la cri aku........plus aku decorate blog ...so sebarang pembayaran blh dirunding..tu la keja aku taun ni...memndangkan aku lum cri kerja baru....hish xsangka lg sengal aku rupanya....since aku undergrade dulu aku ambik upah jahit suar jeans org...heh skang permintaan xbnyak so tukaw la ckit ngn job yg bleh aku ngadap pc 24 jam...aku suka keje yg asalkan aku xlari dri guna pc......rasnya2 cm nk try networking lak....cm best......kan kan....

0 comments: