? ??????????????Playboy? ????? ?? ???Rating: 4.1 (663 Ratings)??2509 Grabs Today. 49300 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Queen of Hearts? ????? ?? ???Rating: 4.5 (17 Ratings)??2504 Grabs Today. 23756 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 26, 2010

PEce Lele dan Pece Ayam

pece lele dan pece ayam

Ha ni la pece lele....sedap wess...yang ayam tu ....ayam lele...yang ikan keli tu pece lele...ni mknn jawa...
ikan dia perghh mmg rangup lahh....ayam pun sama rangup sgt......Kalu mkn sekali konpem nk lagi...tapi nasik die nasik kukus...nk order mkn nii aku terpkse lepak kat tmpt menunggu selama 3o minit..ni kira cepat laa...before ni aku pernah menunggu selama 1jam lebih....tapi nk wat cmna pece lele punya pasal aku sabaq ja laa...mmg sedap...bg akulaaa......crunchy...ngn smbal dia lagii....harg nya RM4...klu tmbh tempe goreng RM1 je....ni aku selalu layan kat Hentian Kajang berdekatan ngn KWSP name kedainya kedai SHAKEERS...dekat je la ngan tempat aku.....fuh mesti try la ...klu tak rugiiiiiiiiiiii....

0 comments: